Kompanija Don Don je u utorak, 18.6.2013. organizovala druženje sa novinarima u svom najvećem pogonu PDM u Pudarcima. Novinari beogradskih redakcija imali su priliku da upoznaju samu kompaniju, njene proizvodne kapacitete, i način proizvodnje proizvoda pod brendovima “Tvojih 5 minuta i “Naše zrno”. Takođe, novinarima je omogućeno da saznaju više o temama iz pekarstva, a na njihova pitanja odgovarali su Marija Mitković, tehnolog u Don Donu, Bojan Dušić, direktor PJ “PDM”-Pudarci, Aleksandra Dimić i Aleksandar Cvetinović, brend menadžeri kompanije Don Don, i Aleksandra Đurišić, zadužena za odnose sa javnošću u kompaniji.

Bojan Dušić predstavio je novinarima pogon i njegove kapacitete. Poseta je započela obilaskom pogona u kojem se proizvode “Tvojih 5 minuta” krofne i pecivo, a nastavljena je obilaskom magacina, i pogona za proizvodnju kalupskih hlebova “Naše zrno”. Novinari su imali priliku da uđu u šok komoru, gde je temperatura -18 C, i gde su skladišteni smrznuti proizvodi koji se plasiraju na domaćem tržištu, ali i izvoze u zemlje regiona. Za kraj je ostavljen obilazak pogona gde se proizvode domaći hlebovi.

Tema posete bila je kategorija domaćih hlebova, koja je za kratko vreme postala omiljena kod potrošača. ” Povratak tradiciji i tradicionalnim načinima izrade hleba je već duže trend u svetu, a u poslednjih nekoliko godina i kod nas. Prateći svetske trendove u pekarstvu, ali i potrebe tržišta, puno znanja i energije uložili smo u razvoj ove kategorije, kako bismo potrošačima u Srbiji omogućili vrhunski domaći hleb. Proizvodnja hlebova iz ove kategorije beleži stalan rast, a u ovom trenutku možemo se pohvaliti činjenicom da je domaći hleb neizostavan na blizu 40 000 trpeza svakoga dana. Drago nam je da su potrošači prepoznali naš trud, a ono što mi možemo da im obećamo je da ćemo nastaviti da tragamo za novim recepturama i načinima da ovaj hleb bude još bolji”, rekao je gospodin Cvetinović. Na novinarsko pitanje o tome kakve su reakcije Don Don-a na to što konkurencija prati trend koji je Don Don uveo na tržište kada je počela proizvodja hlebova bez aditiva, Aleksandar Cvetinović je rekao da ” je to dobar znak, i za potrošače i za samu kompaniju. Nama je drago da konkurencija pokušava da nas prati, jer to znači da će se u Srbiji jesti bolji hleb, a za nas u kompaniji to je siguran znak da radimo pravu stvar”.

Marija Mitković, tehnolog u Don Donu, otkrila je novinarima tajnu nastanka domaćeg hleba.

” Zapravo, tu nema velike tajne. Izostavljanje poboljšivača sa tehnološkim svojstvima postigli smo upotrebom brašna sa visokim i standardizovanim kvalitativnim karakteristikama, koje sami proizvodimo u sopstevom mlinu u Zrenjaninu. Kolege u mlinu svake godine u vreme žetve pšenice i na otkupu, sa pažnjom ispituju kvalitet pšenice i vrše odabir sortimenta, sa ciljem da je prikupe u dovoljnim količinama, kako bi tokom čitave godine proizvodnji hleba i peciva obezbedili brasno zahtevanog i standardizovanog kvaliteta. Arome  naših domaćih hlebova, prepoznatljivi, snažni i dobri ukusi, održivost svežine, potiču od kvalitetnih a prirodnih sirovina, kao što su prirodno fermentisana osušena kisela testa, sladovine jecma i pšenice, u kombinaciji sa tradicionalnim tehnologijama izrade. Naši fermentacioni procesi narastanja testa traju dugo, sa premesivanjima, proces vodimo u smeru da se kvascima i prirodnom enzimskom komleksu brašna, stvore najbolji i najpogodniji uslovi za rad, a oni nam daju pravi stari domaci ukus hleba ! Za sada, u čitavoj kategoriji domaćih hlebova od 6 vrsti  imamo 2 hleba bez aditiva, a našim potrošačima ćemo uskoro ponuditi i sve ostale″, rekla je gospođa Mitković.

Aleksandra Dimić, zadužena za kategoriju pakovanih hlebova, predstavila je novinarima proizvode iz te kategorije, a govorila je i o misiji kompanije. “Naša obaveza, kao najvećeg proizvođača u Srbiji, jeste da edukujemo potrošače, i da im pomognemo da odaberu baš onaj hleb koji odgovara njihovim potrebama, željama i načinu života koji vode. Saradnjom sa nutricionistima, najeminentnijim svetskim proizvođačima sirovina, stalnim ulaganjem u proizvodnju i tehnologiju, uspeli smo da dođemo do vrhunskih proizvoda. Sada imamo zadatak da hleb kao osnovnu životnu namirnicu i benefite određenih vrsta hleba predstavimo potrošačima. To nije lak zadatak, budući da prosečan potrošač malo zna o hlebu, što je paradoks, jer je to jedina namirnica koja se može naći na svakoj trpezi širom sveta.”

Na kraju, Aleksandra Đurišić zahvalila se novinarima na poseti, i izrazila želju da ovakva druženja postanu praksa.