„Fidelinka“ je u prošlosti bila lider na tržištu prehrambenih proizvoda Srbije i regiona. Brend „Fidelinka pekara“ poznat je i danas po vrhunskom kvalitetu, konkurentnim cenama i bogatom asortimanu.

Kompanija Fidelinka postoji već punih šest decenija, jedna je od najstarijih pogona za proizvodnju hleba, peciva i  drugih pekarskih proizvoda u Srbiji. Inače pekara u sklopu kompleksa AD Kompanije Fidelinka izgrađena je 1982. godine  i po kapacitetima ubraja se među najveće pekare u Srbiji. Proizvodnja u njoj se odvija u skladu sa strogim propisima ISO 9001 i HACCP standarda. Proizvodni program „Fidelinka pekare“ obuhvata veliki broj prepoznatljivih proizvoda vrhunskog kvaliteta i odličnog ukusa.

Pre dve godine „Fidelinka“ se našla u stečaju zbog čega je njen „manevarski prostor“ bio značajno sužen – kako po pitanju nabavke potrebnih sirovina, tako i po pitanju otplate dospelih obaveza. Mudri potezi stečajnog upravnika i podela Fidelinke na mlin i pekaru, otvorili su put za izdavanje tih jednica u zakup, kako bi se poboljšao položaj ovog pekarskog  giganta.  Konkurs za zakup bio je javan, ali se osim Don Don-a niko nije javio kao potencijalni zakupac. Od kada je Don Don zakupio pogon „Fidelinka pekara“, on je ponovo u usponu, zahvaljujući preciznim ulaganjima i potezima novog zakupca čiji je osnovni cilj bio zadržati ugled lokalnog brenda uz poštovanje subotičke pekarske tradicije, i što pre obnoviti proizvodne kapacitete. Činjenica je da su retki primeri gde firma u stečaju nastavi uspešno da radi i nakon pokretanja stečaja naročito u pekarskoj industriji, te se izdavanje pekare u zakup nekome ko je lider u pekarstvu nametnulo kao logično rešenje.

Pored linijskog hleba, u „Fidelinka Pekari“ proizvode se i dnevno sveže vrste hleba koje se pripremaju na tradicionalan način, ručno, sa sporim fermentacijama  testa, koje daju karakterističan ukus hleba. Fabrika ima i  liniju za brzo smrznuta testa na kojoj se prave lisnata testa, kroasani  i srodni  proizvodi na  bazi kvasnih  lisnatih testa. Takođe, postoji  linija  i za burek  pite koje se na tržište u većini slučaja šalju kao zamrznut proizvod. Pogon Fidelinka Pekara ima više od 100 zaposlenih, i poslovnim planovima povezan je sa ostalim pogonima Don Dona, u skladu sa misijom kompanije da se na u svim pogonima koji sada pokrivaju celo tržiše Srbije primenjuje potpuno isti standard proizodnje i sistem kvaliteta proizvoda.

Proizvodi „Fidelinka Pekare“ se distribuiraju po celom domaćem tržištu, a program brzo smrznutih proizvoda se izvozi u sve zemlje CEFTE i zemlje EU iz bližeg okruženja.

„Fidelinka Pekara“ ima prepoznatljiv i snažan brend kako lokalno tako i regionalno i kao takav, brend je i dalje jedan od vodećih u pekarstvu, posebno u Vojvodini.

U okviru investicija u Subotici, obnovljen je i modernizovan kompletan vozni park, uređena je zgrada pekare po zahtevima HACCP, izgrađena su skladišta za proizvode u smrznutom stanju,  rekonstruisana je kompletna pekara i investirano je u najsavremeniju automatsku liniju za proizvodnju lisnatih proizvoda i pekarskog peciva sa najmodernijim sistemom kontinuiranog zamrzavanja. Kapacitet nove jedinice је do 10 tona proizvoda dnevno.

Cilj kompanije Don Don je da i u budućnosti Fidelinka Pekara predstavlja modernu fabriku koja ide u korak  sa savremenim tehničko – tehnološkim inovacijama  u oblasti pekarstva, ali koja će istovremeno negovati i tradicionalnu izradu domaćih hlebova. Kao takva ima sve predispozicije da i dalje ostane regionalni lider u pekarstvu. U kompaniji kažu da su ponosni nan subotički pogon, i da će u budućnosti činiti sve kako bi on ostao ono što je uvek bio – ponos Subotice, Subotičana i cele zenlje.

„Pogon „Fidelinka pekara“ imao je u prošlosti puno problema, i ponosni smo što smo uspeli u tome da pekara Fidelinka nije stala ni u jednom trenutku. Danas se možemo pohvaliti smrznutim programom koji se iz Subotice izvozi u Sloveniju, Hrvatski, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru i Bugarsku. Izvozom u zemlje Evropske unije „Fidelinka pekara“ se pokazala kao dobar partner za evropsko tržište, i to je činjenica na koju smo posebno ponosni“, rekla nam je Gordana Tomić, direktor proizvodnje PJ Fidelinka. Ona ističe da je uspeh Fidelinke „ uspeh zaposlenih koji su radili i danas rade u njoj, stečajnog upravnika i kompanije Don Don koja je prepoznala kapacitet Fidelinke i pomogla joj da se oporavi. Najvažnije od svega je da su potrošači ostali verni svom brendu, i da ih nismo izneverili čak i onda kada nam je bilo najteže“.