Kompanija Don Don zakupila je od 17. juna još jednu proizvodnu jedinicu u Srbiji, pekaru Pekarstvo AD u Kraljevu, i tako povećala broj svojih svojih pogona na 9.

Na Skupštini akcionara koja je održana 14.6.2013. godine odlučeno je da se proizvodna jedinica „Pekarstvo ad“ iz Kraljeva da u zakup kompaniji Don Don na određeno vreme, i to na period od 8 godina.

Prema rečima Nade Simić Kolović, direktorke sektora pravnih i kadrovskih poslova u kompaniji,  Don Don će preuzeti proizvodne kapacitete, kao i svu pokretnu i nepokretnu imovinu. „ Proizvodnu jedinicu Pekarstvo ad zakupili smo na 8 godina, i iskreno verujemo da će dolazak kompanije Don Don na kraljevačko tržište doneti jedan novi kvalitet. U novozakupljeni pogon zaposlićemo 67 radnika koji su i do sada radili u pekari, jer verujemo u njihovo znanje i iskustvo. Ugovorom smo se obavezali da ćemo nastaviti proizvodnju najmanje u obimu koji je bio do sada, ali i na ulaganja u sam pogon, kako bi se poboljšala, povećala i optimizovala proizvodnja i uslovi rada“, istakla je gospođa Simić Kolović. Ona je dodala da je kompanija Don Don u dosadašnjem poslovanju pokazala da joj je kvalitetan proizvod na prvom mestu, a da su radnici i poštovanje njihovih prava imperativ. „U našoj kompaniji radi blizu 700 ljudi, i možemo se pohvaliti time da redovno izmirujemo obaveze prema našim zaposlenima, a u skladu sa zakonskom regulativom Republike Srbije“.

O tome šta za kompaniju Don Don znači proizvodnja u pogonu iz Kraljeva, razgovarali smo sa Ljiljanom Lučić, direktorkom poslovnih jedinica.

„Ulazak u ovako veliki pogon za nas predstavlja veliku odgovornost. Naša istraživanja tržišta su pokazala da potrošači veruju svojoj gradskoj pekari, a to je upravo ono što želimo da održimo, ali i da proizvodnju i ponudu podignemo na viši nivo. Za kraj, gospođa Lučić je dodala da će se hleb u Kraljevu u proizvodnom pogonu Don Dona  i dalje proizvoditi pod brendom kraljevačke pekare, iz poštovanja prema tradiciji koju ova pekara ima.

Otkako posluje u Srbiji, kompanija Don Don uložila je više od 25 miliona evra u pekarsku industriju. Velika ulaganja u tehnologiju, opremu, usavršavanje postojećih i razvoj novih proizvoda i stručno usavršavanje zaposlenih, doveli su do toga da je kompanija Don Don postala lider u pekarstvu u Srbiji..

Cilj kompanije Don Don je da svim potrošačima u Srbiji omogući da uživaju u hlebu najvišeg kvaliteta, a zakup pekare u Kraljevu je samo jedan u nizu poteza koji treba da dovedu do tog cilja.

„To je ono što želimo da donesemo u Kraljevo. Želimo da u novom pogonu  primenimo sva znanja i iskustva koja smo stekli u 20-godišnjem radu kompanije. Želimo da čuveni kraljevački hleb bude kvalitetan, pouzdan, ukusan i omiljen kod potrošača“, izjavila je Aleksandra Dimić, brend menadžer u Don Donu.

Kraljevačka pekara do sada je proizvodila 14000 vekni hleba dnevno, iako je ukupan kapacitet 22000 vekni. U njoj se proizvode dnevno sveži hleb,  kao i kore za pitu. Cilj kompanije Don Don jeste da poveća proizvodnju, što će postići investicijama, al i proširenje asortimana koji pekara može da ponudi Kraljevčanima.