Proglašeni pobednici akcije Najbolje iz Srbije 

Na svečanosti u Jugoslovenskom dramskom pozorištu večeras su proglašeni pobednici jubilarne 10. akcije „Najbolje iz Srbije“. Brend „Naše zrno“ kompanije Don Don je pobednik u kategoriji „Najbolje uvođenja novog brenda“. Ove godine u akciji je učestvovalo 175 brendova, a proglašeno je 23 pobednika za 2013. godinu, kao i najbolji robni i korporativni brend u protekloj deceniji.

Na svečanosti u Jugoslovenskom dramskom pozorištu, kojoj je prisustvovao i potpredsednik vlade Rasim Ljajić, predsednik Privredne komore Srbije Željko Sertić je rekao da se promocijom najboiljih brendova jača nacionalni brend i jača slika Srbije u svetu, njena tržišna pozicija i ugled u inostranstvu.

„Naša misija je u dve reči: podrška privrednicima i pouzdano partnerstvo države sa privrednicima“,rekao je predsednik PKS. Privrednog razvoja ne može biti bez investicija i one se ne mogu silom dovesti u Srbiju, već svežim idejama u poslovanju, istakao je Sertić i dodao da što uspešniji budu naši naučnici i kreatori novih ideja, to će i privreda biti uspešnija.

Sertić je naveo da je ove godine za nagradu „Najbolje iz Srbije“ kandidovano preko 50 odsto kandidata više nego prošle godine, a istoimeni sajt je posetilo više od 100.000 ljudi i za kandidate za nagrade glasali su i ljudi van Srbije.

Povodom ove prestižne nagrade za brend „Naše Zrno“, Nenad Đorđević, direktor marketinga i razvoja kompanije Don Don, je izjavio da je velika čast biti u društvu najboljih.

„Nagradu za najbolji novi brend u 2013. doneli su nam potrošači, stručna javnost, naši rezultati i radnici kompanije Don Don, a to nam govori da radimo pravu stvar. Ujedno, statua koju sada držim u rukama obavezuje nas da sa još više snage i želje nastavimo ovim putem dalje. Ova nagrada je i svojevrsno priznanje za pekarsku industriju Srbije, jer nedvosmisleno pokazuje da se nešto veliko i pozitivno desilo u ovoj grani“.  Đorđević je naglasio da je uvođenje brenda trka na duge staze, a da je „Naše zrno“ na samom početku. „Ipak, na liderskoj smo poziciji, i učinićemo sve da tu i ostanemo“, poručio je Đorđević.

Metalac je proglašen za najbolji korporativni brend u prethodnih deset godina, a Plazma za najbolji robni brend u prethodnoj deceniji.

U kategoriji Najbolji izvoznik, pobednici su Fijat automobili Srbija, i to kao veliko preduzeće, dok je, kada je reč o malim i srednjim preduzećima, tu titulu poneo Bioenerdži point (Bioenergy).

Kada je reč o korporativnom brendu, nagrađeni su Koncern Bambi (hrana), Nektar (piće), Hemofarm (hemija, kozmetika, farmaceutski i srodni proizvodi), Alfa Plam (trajna potrošna dobra), Mona (odeća i obuća), NIS (proizvodna dobra i poslovne usluge), DIS (velika uslužna preduzeća) i Energoprojekt Entel (mala i srednja uslužna preduzeća).

U kategoriji robni brend, najbolji brendovi su Iskon ulje (hrana), Jelen pivo (piće), Meriks (hemija, kozmetika, farmaceutski i srodni proizvodi), Metalac posuđe (trajna potrošna dobra), Ikstrim intimo (Extreme intimo – odeća i obuća) i Hibrid suncokreta Sumo 1 PR (proizvodna dobra i poslovne usluge).

Nagrađeni su i Mamas biskvit haus (Mammas Biscuit House – najbolji lokalni brend), Premia (najbolja trgovinska robna marka). Najbolji inostrani korporativni brend koji posluje u Srbiji je Koka kola helenik (Coca Cola Hellenic), a najbolje uvođenje stranog brenda na tržište Srbije je Gazprom petrol stejšns (stations).

Najbolje javno, državno ili dominantno državno preduzeće je Telekom Srbija, a najbolji brend sa zaštićenim geografskim poreklom je Futoški kupus.

Desetu, jubilarnu akciju „Najbolje iz Srbije“ organizovala je Privredna komora Srbije u saradnji sa Ministarstvom spoljne i unutrašnje trgovine i telekomunikacija i dnevnim ekonomskim listom „Privredni pregled“.