IMG_1889_resizeSubotica, 27. januar 2015. – Jedan od najstarijih i najvećih pekarskih proizvodinih pogona još u bivšoj zemlji „Fidelinka pekara“, posle dugog vremena zastoja, već četvrtu godinu beleži samo pozitivno poslovanje koje mu vraća sjaj. Za to su zaslužni precizna ulaganja i poslovni potezi kompanije Don Don koja je od početka poslovanja u  Fidelinka pekari uspela da zadrži ugled lokalnog brenda, uz poštovanje subotičke pekarske tradicije. Danas se proizvodi Fidelinka Pekare distribuiraju po celom domaćem tržištu, a program brzo smrznutih proizvoda se izvozi u sve zemlje CEFTE i zemlje EU iz bližeg okruženja.

„U 2014. smo proširili asortiman proizvoda kako specijalnih vrsta hleba, tako i lisnatih proizvoda i pita, a uvedena je i nova kategorija proizvoda koja je odmah osvojila potrošače – somuni. Na lokalnom nivou je povećana prodaja  svih vrsta  hleba i lisnatog testa, a posebno pakovanih kajzerica i peciva“, kaže upravnica Fidelinka Pekare Gordana Tomić. Takođe, prošle godine je kupljena pakerica za pakovanje  prezle, a to znači da će Fidelinka Pekara od sada sama pakovati trgovačko pakovanje prezli, što je mnogo rentabilnije, pošto su to do sada uslužno radile druge firme. „Proširen je i obim proizvodnje i značajno je povećana iskorišćenost kapaciteta, naročito u proizvodnji smrznutog asortimana (lisnatog testa i proizvodnje pita). Tim našim proizvodima osvojili smo celo tržište Srbije i snabdevamo i nova tržišta  u regionu  u Sloveniji, Hrvatskoj, Crnoj Gori i Bugarskoj“, naglašava Gordana Tomić.

U 2015. godini nastavljaju se investiranje, pre svega u kupovinu nove linije za proizvodnju specijalnih vrsta hleba. U planu je kupovina vertikalnog flopaka tj. pakerice  za pakovanje smrznutih proizvoda,  koja će imati mogućnost pakovanja rinfuznog i trgovačkog pakovanja. Na taj način će se povećati produktivnost tj. kapacitet pakovanja.

„Najveći uspeh je što smo vratili poverenje Subotičana i što su naši proizvodi ponovo dostupni na ovom tržištu. Za kratko vreme smo ponovo osvojili lidersku poziciju, i istakli se boljim kvalitetom i konkurentnom cenom. U odnosu na konkurenciju smo uvek ispred, jer pratimo tržište i prilagođavamo se njegovom zahtevima, do toga da isporučujemo vruć hleb kad je najpotrebnije, pa i u popodnevnim satima,“ kažu u Fidelinka Pekari.

Inače Fidelinka pekara sa lokalnom zajednicom sarađuje na svim nivoima, od pomoći najugroženijim kategorijama, školi za decu sa posebnim potrebama „Žarko Zrenjanin“, Crvenom krstu, Ustanovi za nezbrinutu decu Kolevka. Učestvuje  na raznim gradskim manifestacima, kao što su  Dužijanca, Sunčana  jesen života (za penzionere), i sponzori su većine dečje manifestacija i radničkih sporstkih igara. „Politika kompanije Don Don je da zapošljava osobe sa invaliditetom, a to ćemo nastaviti da radimo i u ovoj godini“, ističe Tomić.

Pogon Fidelinka Pekara danas ima 140 zaposlenih, i poslovnim planovima povezan je sa ostalim pogonima Don Dona, u skladu sa misijom kompanije da se na u svim pogonima koji sada pokrivaju celo tržiše Srbije primenjuje potpuno isti standard proizvodnje i sistem kvaliteta proizvoda.