Niš, 22. jul 2015 – Početkom jula prošle godine kada je kompanija Don Don preuzela  najveću pekaru u Nišu, novi većinski vlasnik Žitopeka je obećao da će raskrstiti sa prošlošću, revitalizovati pogon, remontovati dotrajalu opremu, uložiti u novu, obnoviti maloprodajne objekte i proširiti asortiman. Do danas je u Žitopek uloženo više od dva miliona evra u remont stare i nabavku nove opreme za proizvodnju.

„U pogon za proizvodnju peciva je postavljena nova fermentaciona komora, urađena je kompletna rekonstrukcija pogona, proširenje su rampe kao i proizvodni i magacinski prostora. Kupili smo nove roto peći i  otvorili 10-ak novih linija isporuke. Broj proizvodnih jedinica je povećan za 16.000 komada linijskog hleba i 13.500 komada dnevno svežih specijalnih vrsta hleba, a specijalne vrste su inače noviteti u proizvodnji u niškom pogonu,“ navodi rukovodilac proizvodnje Žitopeka Emil Tanackov.

Žitopek je od prošle godine do danas unapredio i obnovio maloprodajne objekte, poboljšao kvalitet proizvoda i kvalitet dostave i odnosa sa kupcima. „Do sada je ispunjeno sve što je obećano – proizvodnja je povećana, a kvalitet proizvoda poboljšan, asortiman je proširen dnevno svežim specijalnim hlebom i novim proizvidima. Takođe, unapredili smo i distribuciju, sve u cilju zadovoljavanja potrošača i stvaranje boljih socijalnih veza sa lokanom zajednicom. U našem pogonu svakoga dana se utroši 30 tona brašna za proizvodnju hleba i peciva, a osim niškog okruga, proizvodimo i za borski, zaječarski, pomoravski, rasinski, toplički, jablanički i pirotski okrug,“ nastavlja Tanackov.

U saradnji sa Nišlijama, Gradom i Kliničkim centrom organizovana je akcija „1 dinar za inkubator“ u kojoj su prikupljana sredstva za nabavku opreme za odeljenje neonatologije u Nišu. Od svakog prodatog belog i belog rezanog hleba od 500 grama Žitopek je odvajao po 1 dinar u periodu od 1.decembra 2014 do 31.marta 2015, a u akciji je prikupljeno skoro  1.2 miliona dinara od kojih su nabavljeni inkubator i infuziona pumpa.

Plan za naredni period je  dalje ulaganje u kvalitet, ljude i razvoj asortimana, uvođenje novih proizvoda, povećanje proizvodnje za 20% i otvaranje novih maloprodajnih objekata, već krajem ove godine, što će sve dovesti i do otvaranja novih radnih mesta.