Beograd, Pudarci 27. januar 2015. – U Pudarcima, nadomak Beograda, nalazi je najveći proizvodni pogon Don Dona, gde se proizvodi celokupan asortiman hleba brenda „Naše zrno“ i proizvodi pod brendom „Tvojih 5 minuta“.  U Pudarcima se osim linijskog hleba proizvode i ostale kategorije hleba – domaći hleb, pakovani hleb i drugi  pekarski proizvodi i smrznuti program, koji se distrubuiraju prodajnim objektima u čitavoj Srbiji.  U okviru pogona se nalazi magacinski prostor koji po kapacitetu među najvećima na Balkanu. Za dnevnu proizvodnju hleba i pekarskih proizvoda u ovom pogonu se utroši 50 tona svih vrsta brašna.

»Proizvodnja u Pudarcima je prošle godne u  odnosu na prethodnu godinu uvećana za 35%. Ako računamo proizvodnju u kilogramima to uvećanje je 13%. Fokusirali smo se na  proizvodnju polupečenih proizvoda (kajzerice, bageti, razni hlebovi, somuni), jer takva vrsta dorade prvenstveno odgovara velikim lancima gde se naši proizodi najviše proizvodi prodaju. Tokom prošle godine pokrenuli smo i proizvodnju somuna kao novu kategoriju, koja je odmah osvojila potrošače, a nedavno je počela i proizvodnja dve nove vrste hleba, a uskoro će se proširiti i na specijalno sveže okrugle hlebove, sa tečnim kiselim testima, što je novitet na tržištu«, kaže Miodrag Lučić, vođa pogona Pudarci.

Zahvaljujući novim ulaganjima u proizvodnju u 2015, u Pudarcima će se uskoro postaviti nove peći i fermentacione komore za izradu somuna i polupečenih proizvoda; delilica za delenje i izradu proizvoda od mekih testa (80-90% vode), kao i novih mesilica za ovakva testa i novi fermentor za proizvodnju kiselih testa, što će omogućiti  brži i lakši proces proizvodnje i povećanje kapaciteta.

Kako je pogon Pudarci najveći u sistemu  Don Dona, odatle se snabdevaju i ustanove kojima kompanija neprestano donira u tone hleba i peciva, a to su Crveni krst, Prihvatilište za decu i ostale dečje ustanove širom zemlje. Iz Pudaraca se za vreme poplava snabdevalo ugroženo stanovništvo gde god je to bilo potrebno.

„Tokom prošle godine povećali smo broj proizvodnih kapaciteta i zaokružili proizvodni proces pekarskih proizvoda. Dosadašnim ulaganjima od oko 35 miliona evra, Don Don  je postao lider u pekarskoj industriji u Srbiji, a Srbija se zahvaljujući kompaniji smatra regionalnim centrom pekarske industrije“, izjavila je Aleksandra Đurišić PR kompanije Don Don.