Počela je kampanja kompanije Don Don koja ima za cilj da potrošačima predstavi tost hleb Tvojih 5 minuta. U ovoj kategoriji potrošačima je ponuđeno pet vrsta tosta – Ekstra beli, Ekstra tamni,  Tost sa semenkama, Kukuruzni i Putero tost. Cilj kampanje je da se potrošačima po prvi put predstavi ova kategorija proizvoda Tvojih 5 minuta, ali i da se edukuju.

„Kada govorimo o pakovanim hlebovima, tost hleb ima najdužu tradiciju u Srbiji. Ipak, potrošači i dalje malo znaju o ovoj kategoriji, a tost biraju kada na policama nema njihovog omiljenog hleba. Ovom kampanjom želimo da pokažemo da je tostiran hleb ukusniji i zdraviji. Takođe, želimo da nateramo potrošače da tostiraju, jer jedino tada tost hleb je onakav kakav treba da bude – hrskave korice i mekane sredine“, rekla je Aleksandra Dimić, brend menadžer u Don Don-u.

 

Spisak objekata gde se održavaju promocije

Promocije, obj

Poslednjih godina razvojni tim Don Don-a vredno je radio na recepturama tosta, i možemo se pohvaliti time da smo dobili ukus koji je jedinstven na tržištu. Ideja ove kampanje je da na zabavan i edukativan način potrošačima približi ovu kategoriju, a kao i uvek do sada, spremili smo lepe poklone za one koji vole tost hleb, za one koji ga po prvi put probaju, kao i za naše fanove na Facebook strani Tvojih 5 minuta.

 

U okviru kampanje, biće održane promocije u objektima Delhaize sistema, svi koji kupe neki od tost hlebova, dobiće vredne poklone Tvojih 5 minuta.